צה"ל הפיץ בעזה כרוזים המציגים את ניתוק בכירי החמאס

חדשות קול חי No Comments on צה"ל הפיץ בעזה כרוזים המציגים את ניתוק בכירי החמאס

מלחמה ברקע הרמדאן: צה"ל פיזר כרוזים בעזה, כשבעמוד השער מוצגת תמונתם של מנהיגי חמאס בחו"ל איסמאעיל הנייה וח'אלד משעל בזמן שהם סועדים, ובסמוך אליהם מוצגת תמונה של משפחה עזתית על רקע הריסות. בתוך כך, השר בן גביר לראש הממשלה: ״מניף דגל אדום, לא התרשמתי שיש יכולת להתמודד עם העומס הרב בהר הבית ברמדאן"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

‏"רמדאן מבורך?": צה"ל פיזר כרוזים בעזה, כשבעמוד השער מוצגת תמונתם של מנהיגי חמאס בחו"ל איסמאעיל הנייה וח'אלד משעל בזמן שהם סועדים, ובסמוך אליהם מוצגת תמונה של משפחה עזתית על רקע הריסות.

דובר צה״ל הגרי אומר הערב: ״מחזקים את ההיערכות הביטחונית לחודש רמדאן, נערכים לכל התרחישים האפשריים בכל הזירות. חמאס מונע הסכם ופועל בניגוד למה שעלה ע״י המתווכים. לפי מודיעין שבכ ואמ״ן, חמאס אוגר ציוד ואוכל לאנשיו בזמן שאוכלוסיית עזה מתקשה להשיג. בסירובו להסכם, חמאס מונע הפסקת אש הומניטרית וממשיך להגביר את הסבל לאוכלוסיית עזה".

ובמקביל; הרמטכ״ל וראש השב״כ קיימו היום אישור תכניות להמשך המלחמה בפיקוד הדרום, יחד עם מפקד פיקוד הדרום, סגן ראש השב״כ ומפקדים נוספים.

בתוך כך, השר בן גביר לראש הממשלה: ״מניף דגל אדום, לא התרשמתי שיש יכולת להתמודד עם העומס הרב בהר הבית, לכנס את הקבינט בדחיפות על מנת לדון בסוגיית הצפיפות פעם נוספת״.

 

 



0 תגובות